Jak na emailový marketing a srovnávače zboží?

29. 1. 2024|Posted in: Společnosti


Využití online marketingu je běžné. A online marketing má spoustu různých forem, které můžete využít pro účely svého marketingu Jednou z možností je i emailový marketing. Ohledně rozvoje značky a prodeje produktů je emailový marketing jedním z nejoblíbenějších nástrojů marketingových kampaní. I když existuje spousta různých a účinných metod, i velké firmy se s oblibou právě k emailovému marketingu vrací. Co to vlastně ten emailový marketing je? Jedná se o formu přímého marketingu, který využívá emailovou komunikaci k propagaci produktů anebo služeb.

email

Pomocí emailové reklamy můžete zákazníky informovat o nových produktech, slevách, různých akcí nebo nejnovějších kampaních spojených s vaší firmou. Email je tak oblíbený právě protože nutí oslovené zákazníky k nějaké akci. Pokud na email nekliknou, zůstane jim viset nepřečtený v doručené poště. I kdyby ho chtěli jen smazat, musí se už emailem zabývat. Nevýhodou je, že spousta reklamních emailů míří rovnou do složky SPAM, kde je systém po nějaké době smaže sám. Proto je nutné nastavit emailový marketing tak, aby se aktivně vyhýbal všem SPAM filtrům. K tomu vám pomohou třeba marketingové agentury, které s těmito problémy mají zkušenosti.

nákupy

Víte, že reklamní agentury vám mohou pomoci i s tím, pokud chcete své zákazníky oslovit přes různé portály, kde se srovnávají ceny zboží? Asi nejznámější je portál Heureka nebo Zbozi.cz. Zákazník si zde vyhledá produkt, který si chce zakoupit a srovnávač mu ukáže všechny e-shopy, na kterých je zboží dostupné a seřadí mu, kde vybraný produkt pořídí nejlevněji. Na těchto srovnávačích zboží se může ukazovat i zboží z vašeho e-shopu. Ale abyste opravdu cíleně mířili na zákazníky tak, jak chcete, je dobré, aby vám odborníci z SEO oblasti zkontrolovali nastavení a případně provedli nezbytné úpravy pro váš úspěšný marketing.